آیا شما تا به حال هیپنوتیزم‌ شدید؟ این کار معمولا توسط افراد با تجربه انجام می شود، Virtual Hypnotist نرم افزاری است که شما می توانید خودتان را با آن هیپنوتیزم‌ کنید!!! این نرم افزار یک برنامه اپن سورس است و شبیه ساز هیپنوتیزم‌ واقعی است! این برنامه نیاز به چیزی برای انجام کار بجز کامپیوتر و خود شما ندارد!
فراموش نکنید این نرم افزار جایگزینی برای مجوز استفاده از هیپنوتیزم‌ و هیپنوتیزم‌ کردن دیگران نیست، در عوض این نرم افزار برای هیپنوتیزم‌ کردن آسان و هیپنوتیزم‌ آنلاین طراحی شده است. 
ما استفاده از این برنامه را برای افراد نا آگاه توصیه نمی کنیم، مسئولیت استفاده از این نرم افزار و خطرات احتمالی آن با خود کاربر است!!!
این نرم افزار واقعا طراحی کاملی از مجموعه کارها برای انجام هیپنوتیزم‌ است. پخش تصاویر متحرک، آهنگ و …. این برنامه دارای الگو های مختلف برای جلسات هیپنوتیزم‌ مختلف است، همچنین به کاربر اجازه می دهد تا الگوهای بیشتری بسازد. 
طبق گفته این منبع، گزارش هایی از کاربران این نرم افزار رسیده است که واقعا به خواب رفته اند و هیپنوتیزم‌ مجازی موفق عمل کرده است! شما امتحان کنید شاید شما هم بخواب رفتید!