آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

نرم افزار دانلود بدون محدودیت از راپید شر - FreeRapid Downloader

نرم افزار دانلود بدون محدودیت از راپید شر - FreeRapid Downloader 0.82 Final Portable

شاید شما هم تا به حال در دنیای اینترنت به لینک های از سایت راپیدشر بر خورده باشد امروز با معرفی نرم افزاری فوق العاده قوی و با کارایی و سرعت بالا شما را در حل مشکل شما با لینک های این سایت بر طرف خواهیم کرد

توضیحاتی کوتاه در مورد این نرم افزار : این نرم افزار دارای محیطی بسیار ساده بوده کافی است بروی ایکون نرم افزار کلیک نموده تا نرم افزار اجرا شود این نرم افزار نیاز به نصب ندارد و دارای حجم مناسب و کمی می باشد امیدواریم از این نرم افزار بهره کافی را ببرید و از لذت دانلود آسان و بی دردسر از سایت راپید شر نیز بهره مند شوید

 

rapid.jpg

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی کامپیوتری نید فور اسپید با حجم کمNeed For Speed

دانلود بازی رایگان کامپیوتری نید فور اسپید Need For Speed Most Wanted Speech Addon امسال نیز طبق روال هر سال بازی پرطرفدار Need For Speed عرضه شد. داستان بازی بر این اساس است. شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست آورید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده است. شهر به قسمتهای مختلفی تقسیم شده و هر قسمت را یک دسته از رانندگان اداره میکنند. هر دسته در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهد. در آخر نیز با سردسته ی آن ها مسابقه خواهید داد. اگرچه ممکن است زمانهایی مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت یک دسته، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز مسابقه دهید.از جمله امکانات تعویض قطعات اتومبیل در این بازی گنجانده شده برای مثال علاوه بر انتخاب یک رینگ 8 اینچی شما میتوانید با آنالوگ استیک اندازه ی دقیق رینگ را تنظیم کنید تا اندازه ی دلخواهتان شود. واقعا فوق العاده است که تا این حد میتوانید اتومبیل خود را به دلخواه تنظیم کنید. به طوری که حتی میتوانید باله ی عقب (Spoiler) ماشین را بطور دستی تنظیم کنید و زاویه ی آن را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. درست مثل قبل هرچه در داستان بازی تکنفره جلو میروید، امکانات بیشتری برای ارتقا دادنماشین برایتان باز می شود.این بازی بسیار زیبا رو به صورت فشرده شده از سایت میهن دانلود به همراه لینک مستقیم و پر سرعت دانلود کنید و لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی کامپیوتری نید فور اسپید Need For Speed Most Wanted Speech Addon :
- نصب سریع و آسان به همراه راهنما  نصب(در ادامه مطلب)
- قابلیت بازی دو نفره
- امکانات بسیار جالب در تزئینات ماشین ها
- برخورداری از گرافیک بسیار مناسب 
- قابلیت نصب بازی در اغلب کامپیوتر ها 
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- دارا بودن کرک برای بازی بدون محدودیت
- فشرده سازی بازی از 2 گیگا بایت به حدود 360 مگابایت
- و ...

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی نید فور اسپید :
- پردازنده پنتیوم 
4 - 1.4 GHz
- 256 مگابایت رم
- کارت گرافیکی 64 
- 2 گیگا بایت فضا خالی هارد

Need For Speed Most Wanted speech Addon بازی نید فور اسپید


طریقه نصب بازی :
- پس از دانلود بازی ان را از حالت فشرده خارج کنید
- وارد پوشه بازی شده و همه فایل ها را به پوشه کرک Crack کپی کنید
- فایل نصب را اجرا کرده و سپس اقدام به نصب بازی کنید
- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید

ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوتبال دستی

Foosball Maniac v1.0 | 8.60 MB

 Foosball Maniac is a realistic 3D foosball game for the PC. Do you love foosbal? Do you also want to play it when you are alone in your room? Then this game is for you. Be prepared for the adrenaline rush! Although it is family friendly, it is more hardcore than most FPS games. While the first opponents are weak, you need some practice to control the rods well. Even if you control the rods easily, don’t expect to beat the ‘later’ opponents very soon. They are challenging also for the very best players. In fact at the time of this writing it is even not sure whether the best Artifical Intelligence controlled opponent ‘John the king’ can be beaten by any human being or not! Up to now noone has beaten ‘him’, because ‘he’ is so fast. You can ask why play foosbal on a computer, when you can play it in the local club with your friends? It contains challenging computer-controlled opponents even for the very best players on the planet

Foosball Maniac v1.0


ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Pink Panther 2

دانلود پلنگ صورتی 2 با کیفیت عالی و کم حجم شده

[Movie Title ]....[ The Pink Panther 
[Release Year ]...[ 2006 
[Genre ]..........[ Adventure | Comedy | Crime | Family | Mystery 
[iMDB Rating ]....[ 5.1/10 
[Runtime ]........[ 01:32:46 
[File Size ]......[ 305MB 
[Source ].........[ The Pink Panther (2006) m-HD x264 - JoN 720p 
[Resolution ].....[ 720x384 
[Video C/B ]......[ MPEG4 Video (H264) 720x384 23.98fps 
[Audio C/B ]......[ AAC 48000Hz stereo 
[Language ].......[ English 
[Subtitle ].......[ English(Not Hardsubbed) 
[Container ]......[ MKV container

When the coach of the France soccer team is killed by a poisoned dart in the stadium in the end of a game, and his expensive and huge ring with the diamond Pink Panther disappears, the ambitious Chief Insp. Dreyfus assigns the worst police inspector Jacques Clouseau to the case. His intention is to give a diversion to the press, while he uses his best men to chase the killer and thief. He assigns Gendarme Gilbert Ponton to work with Closeau and inform each step of the investigation. When Clouseau is nominated with honor to the highest prize in France, Dreyfus decides to humiliate Clouseau and take him out of the case. However Clouseau has already solved the mystery

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Push 2009

دانلود Push 2009 با کیفیت عالی DVDrip و کم حجم شده

کارگردان: پل مگیگان 
نویسنده: دیوید بورلا 
بازیگران: کریس ایوانز، داکوتا فانینگ، کامیلا بل 
رنگ: رنگی 
ژانر: : تریلر :: علمی-تخیلی : 
درجه فیلم: PG-13 
کشور: ایالات متحده 
استودیو: سامیت اینترتینمنت 
افتتاحیه: 6 فوریه 2009 
فروش هفته: 6.93 
فروش کل: 19.32 
مدت زمان فیلم: 111 
امتیاز منتقدان از 100: 39 
تعدا سینماها : 2313 
تغییرات نسبت به هفته قبل : -31.2 
بودجه : 38

جملات تبلیغاتی: یک فشار هر چیزی را می‌تواند تغییر دهد.

خلاصه داستان: در هنگ کنگ، سه جوان با توانایی‌های خاص هستند که یک موسسه مخفی آمریکایی آنها را تعقیب می‌کند.


ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Driven To Kill 2009

دانلود Driven To Kill 2009 با بازی استیون سگال و کیفیت عالی DVDrip و نسخه کم حجم شده

A former Russian mobster named Ruslan, who is now a crime novelist, returns home and discovers his daughter is marrying his arch nemesis. His past also comes back to haunt him when his family is threatened. Hungry for justice, Ruslan returns to the life he once knew...with a vengeance.

ادامه مطلب ...

دانلود Fast And Furious 4 - 2009 mkv 350 MB

دانلود نسخه کم حجم شده Fast And Furious 4 - 2009 با کیفیت عالی

باز هم مسابقات خیابانی .این بار اتومبیل رانی با حداکثر قدرت ،خشونت و بیرحمی . گروهی از تبهکاران جمع شده اند تا مانند هر سال مسابقات غیر قانونی خود را آغاز کنند مسابقاتی بدون قانون و با جایزه ای بزرگ اما این بار رقابت بر سر برد نیست برای انتقام گیری است...
باز هم یک اکشن دیگر از نوع  در این چند ساله بازیگرانی که بتوان برای نقش های اکشن استفاده کرد کم شده اند و همین ها نیز چندان پر قدرت نمیتوانند بازی کنند.این بار نیز مسابقات اتومبیل رانی برای ایجاد اکشن انتخاب شده است . هر چند این فیلم بیشتر از مسابقه یک نوعتبلیغ در مورد وسایل جانبی است که میتوان به خودرو اضافه کرد. همه چیز در فیلم مارک دار است!
 
هر چند داستان فیلم مربوط به مسابقات است اما این دلیل نمی شود که تمام فیلم در خودرو و پیست های مسابقه بگذرد. نویسنده ی نمایشنامه کریس مورگان است که سابقه ی زیادی در نوشتن فیلم های قوی و با قدرت دارد.این بار نیز توانسته است فیلمی جدید از نظر داستان ارائه کند که کمتر شباهت به نمایشنامه هایی دارد که در این سبک نوشته شده اند.هر چند فیلم نامه مشکلاتی نیز دارد. هر مشکل کوچکی که پیش آید سریع به گریز و فرار تبدیل می شود. یا تبهکاران به جان هم می افتند یا پلیس به دنبال آنها!

موزیک پس زمینه ی فیلم نیز چندان مناسب  نیست هر چند این به معنای ضعیف بودن آن نیست اما می شد موسیقی بهتری برای آن انتخاب کرد.صحنه های اکشن فیلم فراوان است و لوکیشن ها نیز متفاوت . در خییابان در جنگل و در کویر مسابقات انجام می شود و همین امر باعث عدم یکنواختی صحنه ها می شود.

 هر چند باز هم مانند سایر کارهای ون دیسل اغراق گاهی تا حد افتضاحی بالا می رود .نکته ی منفی دیگر فیلم در چند صحنه ی کوچک است که جلوه های ویژه به شکل باور نکردنی سطح پایین هستند و کاملا زننده.
بازیگران فیلم همگی از چهره های سطح بالای هالیوودانتخاب شده اند  هر چند که چیزی به نام بازی خوب و روان کمتر در آنها دیده می شود.اما فیلم نکته ی مثبتش در اکشن های مداوم آن . داستان نویسی قوی و اورجینال بودنش است که باعث شده اکثر صحنه ها برای اولین بار دیده شوند. به نظر می رسد فلم بتواند فروش خوبی داشته باشد و بعد از چند فیلم سطح پایین از ون دیسل مانند بابیلون  بتواند موفقی نسبی برایش به همراه بیاورد. موفقیتی که بسار به آن احتیاج دارد تا همچنان بتواند به عنوان یک اکشن کار در هالیوود سر پا بماند.

Image 

درمجموع فیلم گزینه ای مناسب است برای کسانی که دوستدار اتومبیل و اکشن هستند. هر چند باید بعضی از صحنه ها را چشم پوشی کنند تا فیلم برایشان واقعی به نظر برسد.

 

ادامه مطلب ...