آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

جستجو بر کره زمین با نسخه Google Earth Gold

 یکی از برنامه هایی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمین را به صورت مجازی می دهد.
شما قادر به پیدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشید.علاوه بر آن شما می توانید عکس یا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپیوتر خود قرار داره یا بر روی وب سایت شخصی خود منتشر کنید.Google Earth Pro Gold ترکیبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمایش سه بعدی ساختمان ها برای نمایش هر چه بهتر جغرافیای جهان است.

Google Earth Gold v6.0.2900.5512

Annotate And Visualize
نقشه محل سکونت خود را بوسیله ابزار طراحی سه بعدی موجود در این نرم افزار ارایه داده و یا بیش از 2500 نقطه مورد نظر خودتان را بوسیله آدرس آنها و یا مختصاتشان بر روی نقشه قرار دهید(سازگار با فایل های GIS data .shp and .tab. Examples include parcel, demographic, and 3D building data )

Share And Analyze
دیده ها و عکس های خود را با دیگران از طریق فایل های گوگل یعنی KML تقسیم کنید.در این نرم افزار شما همچنین می توانید از وسایل اندازه گیری ویژه ای بهره ببرید. تنها یک کلیک کافیست تا گوگل تمام محاسبات را به تنهایی انجام دهد.

Create Visually Powerful Presentations
قابلیت گرفتن عکس تا 11 در 17 اینچ (4800 پیکسل یا 890 کیلوبایت) و استفاده از آنها در مدارک، سخنرانی ها،وب سایت و یا چاپ آن.شما می توانید تا 13 مگابایت فیلم دلخواه خود را با یک کلیک بسازید.

Useful For Many Industries
اگر شما صاحب کارخانه هستید این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مختصات جغرافیایی محل کار خود را به طور دقیق به نمایش بگذارید.


 دانلود | Download | جستجو بر کره زمین با Google Earth Gold [لینک غیر مستقیم]

 حجم : 16.71MB
 پسورد فایل زیپ : www.taksoft.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد