آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

آدرس لینک های دانلود مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار عکس گیم فیلم کارتون سریال تم موبایل جاوا آهنگ کلیپ

دانلود مستقیم فیلم The International 2009

“The International” درباره‌ی فساد در بانک‌داری بین المللی است، اما نه فساد یا سودجویی‌ای که بحران مالی و اقتصادی کنونی را در دنیا ایجاد کرد، بلکه سناریوی فیلم متأثر از یک افتضاح دیگر بانک‌داری بین المللی است.

در دهه‌ی ۱۹۹۰، بانکی با نام Bank of Credit and Commerce International که بانک بزرگی بود و یک سرمایه‌دار پاکستانی به اسم “حسن عابدی” آن را در کراچی باز کرده بود، بعد از بیست سال وقتی سرمایه‌ی بانک به ۲۰ میلیارد دلار رسید و در ۷۸ کشور ۴۰۰ شعبه زده بود و طوری سازمان یافته بود که همه‌ی معاملات‌اش مخفی انجام می‌گرفت، در بریتانیا و آمریکا به پول‌شویی و فساد مالی به خصوص برای قاچاق‌چیان مواد مخدر و دلالان اسلحه متهم شد…

 “بین المللی” فیلمی درباره‌ی سقوط این بانک است، کار تازه‌ای از یک فیلم‌ساز آلمانی به نام “تام تیکور” که ده سال پیش و در سال ۱۹۹۶ با فیلم “Run Lola Run” مطرح شد. توانایی خیره کننده‌ی بصری فیلم “بدو لولا بدو” را “تام تیکور” با فیلم بعدی‌اش یعنی “Perfume: The Story of a Murderer” به سطح بالاتری برد، فیلم فراموش نشدنی‌ای که در آن با استفاده از همین تکنیک فیلم‌سازی بصری-حرکتی، بو را به تصویر کشیده بود.

نقش اول فیلم “بین المللی” بر عهده‌ی “کلایو اوئن” بازیگر شهیر انگلیسی است، پلیسی تنها و خشمگین که چندان سابقه و اعتبار خوبی در سازمان‌اش ندارد و تمام زندگی‌اش شغل و مأموریت‌هایی است که به او واگذار می‌شود. اما در مقابل “نائومی واتس” نقش دادستان را عهده‌دار شده است. از وی فیلم‌هایی نظیر “کینگ کونگ” و “بلوار مالهالند” را به یاد داریم. “بین المللی” که با بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری به طور مشترک توسط امریکا و آلمان ساخته شده بود، از فروش جهانی خود، در حدود ۴۸ میلیون دلار کسب کرد تا فیلم چندان موفقی حداقل در گیشه نباشد.

دانلود نسخه کم حجم با لینک مستقیم و پرسرعت از رپیدشیر


دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت از سرور رپیدشیر (برای دارندگان اکانت) :

http://rapidshare.com/files/223884894/the_inter_dvd.part1.rar

http://rapidshare.com/files/223887218/the_inter_dvd.part2.rar

 http://rapidshare.com/files/223889804/the_inter_dvd.part3.rar

http://rapidshare.com/files/223882199/the_inter_dvd.part4.rar

 

رمز : www.downloadha.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد